7 prostych wskazówek na nawodnienie organizmu

Picie co najmniej dwóch litrów wody dziennie to nie lada wyczyn dla niektórych osób.

 Przedstawię dziś kilka wskazówek, które pomogą Ci utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia organizmu. I tym samym będziesz spożywać zalecaną dzienna dawkę wody. 

Postaraj się stosować je w ciągu dnia w urozmaicony sposób, aby przyniosły Ci jak najwięcej satysfakcji.

A efekty zobaczysz sama.

1.Zacznij od 1 szklanki.

 Przygotuj szklankę wody, aby wypić na początek dnia. Postaw w pracy, np. przy komputerze,…

2. Miej butelkę wody.

Używanie butelki wielokrotnego użytku jest wygodne.Kiedy jedziesz autem, idziesz na fitnes i przemieszczasz się.

Korzystne dla środowiska naturalnego, ponieważ pozwala uniknąć generowania plastikowych odpadów.

3. Odpowiednia dieta

Jedzenie owoców i warzyw zabezpiecza organizm w nawodnienie, bo zawierają duże ilości wody. Polecam jeść: arbuz, ogórek i seler.

4.   Zmień smak wody przez dodatki.

Dodaj cytrynę, ogórek zielony, truskawki, miętą, imbir, śliwka suszona. Eksperymentuj według własnych smaków.

5.   Monitoruj ilość wypitej wody

Jeśli nie wiesz, ile rzeczywiście wypijasz wody każdego dnia, zrób notatki lub skorzystaj ze specjalnej aplikacji na telefon. Będzie cię informować, że czas na wypicie wody.

6.   Filtruj wodę.

Dzięki systemowi eSpringTM możesz dostarczać organizmowi idealnie czystą, smaczną wodę każdego dnia. Pamiętaj, że eliminuje on 99,99% przenoszonych drogą wodną chorobotwórczych bakterii i wirusów!

7.    Nagradzaj swoje sukcesy!

Oprócz  wyznaczonego celu na  spożycia Twojej dziennej dawki wody-nagradzaj się! 

Zafunduj sobie nagrodę, gdy zrealizujesz cel. 

Dla Ciebie i organizmu będzie to pozytywny sygnał, że picie odpowiedniej ilości wody wiąże się z przyjemnością-nagrodą.

Podziel się ze mną w komentarzu, jak ci idzie?

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.